petak, 31. kolovoza 2007.

WORDTRACKER PART 2

Da bi Vaša internet stranica bila imalo uspješna, cilj je imati što manje konkurenata na ključnu riječ koju ste upisali na Vašu net stranicu iliti blog. Naravno, sa što više dnevnih upita na traženu riječ ( ovdje leži ključ naše internet zarade ).
U Wordtarckeru to zovu KEI (Keyword Effectiveness Index).
A sad se vračamo na naš primjer u prošlom postu a to je " Yoga teacher ".
Kada u Google tražilicu ukucamo " Yoga teacher ", dolazimo do poraznog podatka da na tu riječ imamo 2 430 000 konkurenata. Naravno, u tim konkurentima se nalazi veliki broj onih konkurenata koji su temu " Yoga teacher " stavili negdje na svoj blog ili internet stranicu prije par godina i oni nam nisu izravni konkurenti. Recimo da nam je realni broj konkurenata oko 1 000 000. Još uvijek je to previše da nam to bude naša ključna riječ.
A sad, zagledajte se malo bolje u rezultate koje koje nam je tražilica izbacila.
Cilj nam je pronači ključne riječi slične našoj i sve njene izvedbenice ( množina, jednina, pa čak i pravopisne greške ) te ih napisati u tablicu Excela.
Evo, npr. ja sam našao slijedeće riječi:
- Yoga teacher training
- Yoga teachers
- Yoga Arts
- Yoga classes
- Yoga instuctor
- Yoga Instruction
- Yoga training School
- Yoga Education
- Yoga training classes
- Yoga teaching
- Yoga trainer
- Yoga teach
- Yoga certify
- Yoga program

Sada uzmemo te riječi i prebacimo ih u Wordtracker "copy + paste" tehnikom.
Nakon toga, poslužimo se opcijom u Wordtrackeru da oni dodaju još neke riječi koje su ukucavaju u tražilicu na temelju riječi koje smo mi prebacili iz Excela.
U roku od par sekundi Wordtracker izbacuje " KEI " na sve riječi koje su navedene.
" KEI " se zapravo dobiva razlikom od dnevnih upita na napisane riječi i konkurenata sa istim riječima.
Što je " KEI " ocjena veća, to naša ključna riječ bolje kotira na tražilici.
Od 0 – 10 je loša ocjena, 10 – 400 je dobra ocjena, a od 400 pa nadalje je izvrsna ocjena.
Na Wordtracker stranici imate FREE TRIAL, ali poanta je u tome da isti izbacuje podatke samo za MSN, koji drži samo 7% svijetskog tržišta tako da je kupovanje ovog programa i više nego preporučljivo.
Detaljnija objašnjenja možete pronači na njihovoj internet stranici, čiji se reklamni banner nalazi u gornjem desnom ćošku ovog bloga.

Nakon što smo našli ključne riječi koje nam odgovaraju, možemo krenuti na izradu našeg bloga, tj. internet stranice...

Nema komentara: